Empan; Helgens händelser: Hanna, sjukdom och konfirmation.

Ja hur ska vi förklara helgen? Under hela helgen har jag mest varit drabbad av ett elakartat virus, men lite granna fick jag ändå gjort. Fredagen handlade mest om mys och grillning. Min kvinnliga intuition ropade ganska rejält efter grillad korv. Vilket ledde till att jag ringde upp min gamla vän hanna och bjöd hem henne till min hydda. Vi satt hela kvällen på min framsida, grillandes av korv och smoore's samtidigt som vi pratade om allt och inget! Det var helt klart en mysig kväll :) Hela lördagen bestod mest av ett hemmaliggande tillsammans med en massa bullar och en bra film. Sist men inte minst; söndagen. Då firade vi min snygga lillasyster Lovisa som konfirmerade sig (?) vilket ledde till en rejäl hjärntvättning då hon på fullaste allvar tror att det faktiskt var Gud som skapade jorden? Hm... Själva konfirmationen var väldigt... ehm lärorik! Jag och Jacob satt mest och kommenterade människor samt sjöng fel psalmer. Men vad gör det om hundra år när allting kommer omkring? Men seriöst vad mycket presenter Lovisa kammade hem! Jag skulle helt klart också kunna konfirmera mig, bara för att få alla presenter, mihi!
Det var min mest ointressantaste helg på länge, hej då! (Min blogmanager, som är anonym ville att jag skulle skriva en bit ändå)

Kommentarer
Postat av: Filippa Eriksson

Vad mysigt med konfirmation! Lycka till med bloggen tjejer!! Pusspuss

2008-05-19 @ 14:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0