Helgen genom Jaqueline's ögon.

Fredags kvällen började hemma hos mig där sminkningen och utstryseln skulle fixas till.
Lite senare mötte jag upp Marie för att bege oss till lite festligheter!  Vi gick först hem till Johanna som fyllde hela 18 år, Grattis grattis! Sen var alla tvugna att bege oss därifrån och gick då rakt över gatan där det var en annan liten person som fyllde år, nämligen Robin 19 år :D
Och det var där vi tillbringade resten utav natten, som bestod av dans, dans, dans och ännu lite mera dans.
Mycket trevligt!

Lördag morgon beger jag mig till mitt älskade jobb, åker sedan direkt till min dansuppvisning som gick mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Och kvällen gick över till natt, och den tillbringades på hemlig ort.
Men det var trevligt!

Söndagen jobbade jag hela dagen.
Jag har inte mycket mer att dela med mig utav nu! // Ciaaao

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en jättekul helg!! Kul att du dansar:)

2008-05-19 @ 14:29:40
Postat av: Anonym

destination unknown låter intressant :)
casa del appel?
shaggy drar på äventyr å plockar pinne ;)

2008-05-20 @ 22:04:22
Postat av: N

Vad roligt med många födelsedagsbarn!

2008-05-20 @ 22:08:18
URL: http://nathalieramstrom.blogg.se
Postat av: Appel

shag me shaggy!

2008-05-21 @ 14:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0