Träna, träna, träna.

Nu sitter jag här, ganska nöjd faktiskt! Fick ett sms idag som piggade upp min dag rejält, det var otippat.
Som sagt, Nöjd...Men nu måste jag tagga, ska snart bege mig mot lilla (älskade?) byn Riala och träna futboll!
Hur hamnade jag där? Det är en big big fråga gott folk :D
Men nu är det så, och jag hoppas bara att det går bra.. Känner mig inte allt för motiverad idag faktiskt, kan kanske bero på att jag råkar ha ett historia prov imorgon och ett franska prov på 7 kapitel på torsdag..
Och ni som känner mig vet att Jaqueline + Franska = Jättedålig kombination.
Struntsamma, det löser sig! Snart är det helg, och den verkar lovande ;)

Hej från mig! / Jaqueline Jaggy


Kommentarer
Postat av: :-)

sweet. skönt att träna :-)

2008-05-20 @ 15:37:09
Postat av: Anonym

soft

2008-11-25 @ 10:13:03
URL: http://mengyyyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0